Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Hotel plażowy Golden Tulip Taj Sultan (przeznaczony dla osób dorosłych) położony jest bezpośrednio przy prywatnej piaszczystej plaży (transfer na plażę odpłatny). Na plaży leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Do turystycznego centrum jest ok. 1 km. Miasto HAMMAMET jest oddalone o około 5 km (SOUSSE około 60 km, TUNIS CAPITAL około 60 km). Trzeba pokonać około 1 km, aby dotrzeć do supermarketu bądź pozostałych sklepów. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 1 km. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 5 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantują kino i teatr (ok. 1 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: MARINA (ok. 1 km). Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 100 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 6 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 5 km szpital. Lotnisko (TUN) położone jest ok. 70 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (NBE) jest oddalone o ok. 45 km.
Wyposażenie :
Ten 2-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 250 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 00:00, check-out do godz. 00:00), lobby z barem, 3 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny), salon fryzjerski, kiosk, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się trzy klimatyzowane restauracje i bar z przekąskami. Za korzystanie z kącika internetowego mogą być pobierane opłaty. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Poza tym hotel posiada 2 sale konferencyjne z łącznie 400 miejscami siedzącymi, dostępem do Internetu, a także cateringiem. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna (08:00 - 15:00) są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajdują się 3 baseny ze słodką wodą z basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie.
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. Pełne wyżywienie obejmuje śniadanie, obiad i kolację. Śniadanie, obiad i kolację tylko w wybranych restauracjach. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Woda w określonych godzinach. Wybrane importowane alkohole (07:00 - 00:30), późne śniadanie (10:00 - 11:00), napój powitalny, jeden posiłek w restauracji á-la-carte na pobyt oraz 24-godzinny serwis. Wcześniejszy check-in i późniejszy check-out są możliwe (w zależności od dostępności).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siatkówka, tenis stołowy (za ewentualną opłatą), tenis (za dodatkową opłatą, ok. 1 m od hotelu), piłka nożna, minigolf, bilard (za ewentualną opłatą), siatkówka plażowa, aerobik i rzutki (za ewentualną opłatą). W odległości ok. 1 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 7 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów oraz wycieczek rowerowych z przewodnikiem (za opłatą). Oferty wellness: jacuzzi bezpłatnie. Strefa spa, sauna i masaże odpłatnie. Łaźnia parowa i hammam za ewentualną opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat), mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat) i przedszkole. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, włosku, rosyjsku, hiszpańsku, arabsku, turecku i po portugalsku. Dostępne opcje płatnicze: American Express, Visa oraz Eurocard/MasterCard.
WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
CENA ZAWIERA / NIE ZAWIERA
Cena pakietu zawiera ( z wyłączeniem samego przelotu)
- obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opłaty lotniskowe i paliwowe
Klienci przylatujący do Tunezji są pod opieką polskojęzycznego rezydenta.
CENA OFERTY "PRZELOT" NIE ZAWIERA ŻADNEGO Z POWYŻSZYCH SKŁADNIKÓW
UWAGA! Cena nie obejmuje obowiązkowego lokalnego podatku turystycznego.
Opłatę należy uregulować w hotelowej recepcji, przed zakwaterowaniem.
Wysokość podatku: hotele 2* - 4 TND za noc/os; hotele 3* - 8 TND za noc/os; hotele 4* i 5*- 12 TND za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Klimatyzacja włączana jest w wysokim sezonie (lipiec/sierpień). Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.